אחרי הפסקת האש: ביישובים חוזרים אט אט לשגרה

מערכת האתר No Comments on אחרי הפסקת האש: ביישובים חוזרים אט אט לשגרה

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, מודיע הבוקר (א׳) על פתיחה חלקית והדרגתית של מעברי ארז וכרם שלום. בנוסף, המרחב הימי ייפתח הבוקר. פתיחה מלאה של המעברים תתבצע בכפוף להערכת המצב. מעבר ארז ייפתח החל מהשעה 08:00, ומעבר כרם שלום ייפתח החל מהשעה 11:00

יישובי עוטף עזה. ארכיון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש הג'יהאד האיסלאמי ומדינת ישראל הסכימו להפסקת אש,מאחר שמצרים, ניסתה לתווך בין ישראל והג'יהאד. בתום הישיבה עם ראש הממשלה,  גורם מדיני מאשר כי הפסקת אש החל מהשעה 22:00. אין התחייבות להפסקת החיסולים והדברים ייבחנו במעשים.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, מודיע הבוקר (א׳) על פתיחה חלקית והדרגתית של מעברי ארז וכרם שלום. בנוסף, המרחב הימי ייפתח הבוקר. פתיחה מלאה של המעברים תתבצע בכפוף להערכת המצב. מעבר ארז ייפתח החל מהשעה 08:00, ומעבר כרם שלום ייפתח החל מהשעה 11:00.

דובר צה״ל נוסר הבוקר כי בתום הערכת המצב בצה"ל הוחלט לפתוח את כלל חסימות הצירים במרחב עוטף עזה החל מהשעה 06:00.

גם. ברשויות המקומיות חוזרים לשגרה, ומתפרסם כי לאחר שיחה של ראש העיר אליהו זהר עם מפקד פיקוד העורף בדרום – אלוף משנה שגיא ברוך קריית מלאכי חוזרת לשגרה. מערכת החינוך תיפתח בשעה 9:00 בבוקר, זאת מאחר וחלק מצוותי החינוך מתגוררים באשקלון ובעוטף – בהם לא מתקיימים לימודים מחר וכדי למצוא חלופות במהרה. צוותי החינוך יגיעו בשעה 8:00 להתארגנות.



0 תגובות